BLOG

Online tréning: A túlélés útmutatója

Online tréning: A túlélés útmutatója

2020 óta csak online tartjuk a tréningjeinket, és nem is tervezünk ezen változtatni. Ennek több oka is van, de talán a legfontosabb az, hogy sokkal-sokkal hatékonyabban működik, mint a személyes jelenléttel tartott tréningek (2016-2020 között úgy tartottuk), ráadásul akkor sem kell a résztvevőknek kimaradniuk, ha A kapcsolódás, egymásra figyelés is zavartalanabb a breakout roomban, mint…

Megoldásfókuszú időmenedzsment

Megoldásfókuszú időmenedzsment

Sok időmenedzsment workshopon jártam, kipróbáltam a legnépszerűbb eszközöket, kíváncsian vágtam bele a priorizálásba, az Eisenhower mátrix kitöltésébe, vettem újabb és újabb füzeteket, töltöttem le Appokat. Nem megy, semmi sem segít, nem tudok kitartani a listaírás és a többi szuper módszer mellett. Be kell látnom, hogy ezek az eszközök nekem nem válnak be. Sokat gondolkodtam azon,…

6 tehénnel kevesebb böfögött idén – Társadalmi felelősségvállalás

6 tehénnel kevesebb böfögött idén – Társadalmi felelősségvállalás

Egy mikro vállalkozás hétköznapi CSR küzdelmei FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉSI CÉLOK eléréséért Manapság sokféleképpen értelmezik a CSR-t (Társadalmi felelősségvállalás). Sokan hallottak és gondolnak róla valamit és persze árbevétel-arányosan lehet beugrót fizetni egy-egy CSR megmérettetésre is, ahol zsűri dönti el, hogy kinek volt jobb CSR programja. Nem vitatom a nagyok sikerét, sőt emelem a kalapom azok előtt, akik…

Lojalitás megerősítése vezetőként

Lojalitás megerősítése vezetőként

Hiszem, hogy egy munkahely lehet szerethető és biztonságos. Hiszem, hogy egy vezető viszonylag egyszerű eszközökkel képes a lojalitás megerősítésére.  Van egy nagyon konkrét, személyes élményem a lojalitás kialakulásáról. Elkezdtem dolgozni egy olyan helyen, amiről csak keveset tudtam, azt csak sejtettem, hogy mivel is foglalkoznak valójában. Azt tudtam, hogy azon a területen, amire felkértek, sokat tudok,…

karrier beszélgetés

Karrier beszélgetések – éves értékelés helyett

Közeleg az év vége, ilyenkor sok helyen tartanak értékeléseket. Ilyenkor kapnak a munkavállalók visszajelzést arra, hogy hogyan dolgoztak (főleg, hogy mit rontottak el) az év során. Kapnak-e bónuszt, ki hogyan volt megelégedve a munkájukkal? Ezek azok a beszélgetések, amelyeket minden fél egyaránt utál. Sok adminisztrációval jár, sok időt vesz el, de a hatékonysága a nullával…